članki

Potrošniki bodo zahtevali še hitrejši dostop do informacij!

V maju so na portalu Shopper’s Mind – sMind objavili infografiko o tem, katere spletne vire uporabljajo slovenski potrošniki za raziskovanje v nakupnem procesu. Razkrili so, da je uporaba iskalnikov od leta 2014 upadla za več kot 20 odstotnih točk, na drugi strani pa na pomembnosti hitro pridobivajo primerjalni portali. Za mnenje, kaj to konkretno pomeni za trgovce in kako naj se odzovejo, so povprašali mag. Darka Dujiča, izvršnega direktorja Ceneje d.o.o., ki upravlja vodilne portale za primerjalno nakupovanje v regiji, ter dr. Jeleno Rašula, ki v istem podjetju vodi področje digitalnega marketinga.

 

DARKO DUJIČ: PRIMERJALNE PLATFORME OMOGOČAJO NASLEDNJO STOPNJO OPTIMIZACIJE ISKALNEGA PROCESA!

»Iskalnik poenostavlja pridobivanje povezav do različnih setov informacij, agregatorji oziroma primerjalniki pa delujejo na ravni informacije in omogočajo naslednjo stopnjo optimizacije iskalnega procesa. Zato so ti podatki zelo relevantni in dejansko odražajo razvoj taktik iskanja uporabnikov, ki postajajo vedno bolj napredne skupaj z vedno novimi informacijskimi rešitvami, ki poenostavljajo nakupni proces oziroma odločanje. Sodobni potrošniki se zaveda, da lahko preko takšnih informacijskih rešitev na novodobnih spletnih platformah dobi bistveno širši in hitrejši dostop do relevantnih informacij. Pričakovati je, da bodo uporabniki zahtevali vedno boljšo optimizacijo in še hitrejši dostop do relevantnih informacij za preudarne nakupe ter da bo to razmerje šlo še bolj v korist dobrih rešitev spletnih primerjalnikov. Ključ za uspeh teh pa je v kakovosti informaciji, zaupanju in relevantnosti.«

 

JELENA RAŠULA: TRGOVCI MORAJO NA SPLETNI STRANI POSKRBETI ZA ELEMENTE, KI OBISKOVALCU OLAJŠAJO NAKUP

»Eden od osnovnih ciljev spletnega trgovca je večanje konverzije spletnega mesta. Za zasledovanje tega cilja spletnim trgovcem priporočamo nenehno testiranje elementov na spletni strani, ki obiskovalcu pomagajo (lažje) opraviti nakup. Med takšnimi aktivnostmi je zagotovo tudi priprava kakovostnih vsebin, opisov produktov in slikovnih gradiv, ki lahko stranki pomagajo izbrati ustrezni izdelek. Toda ni dovolj, da te informacije zgolj objavimo na spletni strani, temveč (z A/B testi) poskrbimo tudi za to, da se tovrstne vsebine prikazujejo na za to optimalnih mestih.

Ena od konkurenčnih prednosti primerjalnika Ceneje.si je ravno zapolnitev te vrzeli, ki nastaja na trgu, ko obiskovalci spletnih trgovin iščejo informacije o izdelkih, a jih ne najdejo. Pri nas poskrbimo, da so opisi izdelkov čim bolj bogati, pogosto pa celo presegajo opise, ki jih imajo trgovci na svojih spletnih straneh. Našim uporabnikom želimo zagotoviti, da čim bolj informirani opravijo nakup izdelka pri zanesljivem spletnem trgovcu. Da nakupujejo preudarno, varno in pametno.«

Nazaj na članke

ŠE ZAINTERESIRANI?
KONTAKTIRAJTE NAS